درباره خدمت

عنوان خدمت

پاسخگویی و رسیدگی به شکایات شهروندان در حوزه خدمات شهری-خدمات سامانه 137

شناسه خدمت

10012643000

گروه خدمت

مشکلات شهری، انتقادات، پیشنهادات خدمات شهری

نمودار مراحل خدمت

نمودار مراحل خدمت

مشخصات خدمت

شرح خدمت

پاسخگویی و رسیدگی به شکایات شهروندان در حوزه خدمات شهری-خدمات سامانه 137

مدارک مورد نیاز

مستندات لازم

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C)، خدمت به کسب و کار (G2B)

ماهیت خدمت

تصدی گری

سطح خدمت

شهری

نحوه شروع

ثبت درخواست

قوانین و مقررات

قوانین شهرداری

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

ساعات مراجعه خدمت

خدمات الکترونیک به صورت شبانه روز/خدمات حضوری در ساعات اداری

تعداد بار مراجعه حضوری

0

هزینه ارائه خدمت

0

مراحل انجام کار

ثبت درخواست توسط شهروند، ارجاع به کارشناسان مربوطه، ارائه پاسخ توسط کارشناسان

فایل راهنمای کاربران

دریافت فایل

زیرخدمت

دارد

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت

بازرسی و شکایات شهرداری

نحوه دسترسی به خدمت

اینترنتی

ورود به سایت

تلفن تماس

137

پیام کوتاه

30001370

وضعیت الکترونیکی بودن

الکترونیکی

محل مراجعه برای درخواست خدمت

https://137.shahrekord.ir

محل مراجعه برای دریافت جواب

https://137.shahrekord.ir

مسئول پاسخگویی

خانم ابوترابی

توافق نامه شرح خدمات

  • مسئولیت ارائه خدمت: فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات الکترونیک ارائه شده به عهده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری شهرکرد و در مورد خدمات حضوری برعهده واحد ارائه دهنده خدمت می¬باشد.
  • مسئولیت کاربران: دریافت خدمت و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق ابزارهای در دسترس شهرداری شهرکرد می باشد.
  • درخواست خدمت: از طریق مراجعه به میز خدمت شهرداری شهرکرد و مناطق می¬باشد. هزینه ها و پرداخت ها: خدمات الکترونیکی به کلیه ذینفعان رایگان می باشد مگر خدماتی که جنبه پرداختی داشته باشند و یا براساس شرایط و تعرفه متفاوت باشند.
  • دسترس پذیری: این خدمت همواره در دسترس می باشد و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد. نگهداری و تغییرات خدمت: در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
  • گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی: ارائه کننده سرویس، روزانه و یا در دوره های زمانی درخواستی، گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات میز خدمت الکترونیک شهرداری شهرکرد را ارائه خواهد نمود.
  • فسخ و پایان: تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف شهرداری شهرکرد می باشد؛ ادامه خواهد داشت
  • ۱-تارنمای شهرداری شهرکرد به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان در ساعات و روزهای اداری، تماس برقرار نمایید.
  • ۲- برای ارتباط با هر واحد از "ارتباط با ما" واحد مورد نظر استفاده نمایید.
  • ۳-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
  • ۴-تارنمای شهرداری شهرکرد بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
  • ۵- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.

فرم انتقادات و پیشنهادات

نتایج نظرسنجی

میز خدمت
میز خدمت
میز خدمت الکترونیک
سامانه شهرسازی
سامانه شهرسازی
سامانه خدمات آنلاین شهرسازی