درباره خدمت

عنوان خدمت

پیگیری قبوض نوسازی

شناسه خدمت

10012656000sh13

گروه خدمت

عوارض نوسازی و شهرداری

نمودار مراحل خدمت

نمودار مراحل خدمت

مشخصات خدمت

شرح خدمت

پیگیری قبوض نوسازی

مدارک مورد نیاز

شناسه قبض/شناسه پرداخت/منطقه

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C)، خدمت به کسب و کار (G2B)

ماهیت خدمت

تصدی گری

سطح خدمت

شهری

نحوه شروع

درخواست خدمت

قوانین و مقررات

قوانین شهرداری

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

لحظه ای

ساعات مراجعه خدمت

شبانه روز

تعداد بار مراجعه حضوری

0

هزینه ارائه خدمت

0

فایل راهنمای کاربران

دریافت فایل

زیرخدمت

ندارد

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت

بازرسی و شکایات شهرداری

نحوه دسترسی به خدمت

اینترنتی

ورود به سایت

تلفن تماس

0383224849

وضعیت الکترونیکی بودن

الکترونیکی

محل مراجعه برای درخواست خدمت

http://esup.shahrekord.ir:81/Jamsepari/NewVer/desk.html?pgname=PeigiriAvarez

محل مراجعه برای دریافت جواب

http://esup.shahrekord.ir:81/Jamsepari/NewVer/desk.html?pgname=PeigiriAvarez

توافق نامه شرح خدمات

مسئولیت ارائه خدمت: فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات الکترونیک ارائه شده به عهده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری شهرکرد و در مورد خدمات حضوری برعهده واحد ارائه دهنده خدمت می¬باشد. مسئولیت کاربران: دریافت خدمت و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق ابزارهای در دسترس شهرداری شهرکرد می باشد. درخواست خدمت: از طریق مراجعه به میز خدمت شهرداری شهرکرد و مناطق می¬باشد. هزینه ها و پرداخت ها: خدمات الکترونیکی به کلیه ذینفعان رایگان می باشد مگر خدماتی که جنبه پرداختی داشته باشند و یا براساس شرایط و تعرفه متفاوت باشند. دسترس پذیری: این خدمت همواره در دسترس می باشد و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد. نگهداری و تغییرات خدمت: در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود. گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی: ارائه کننده سرویس، روزانه و یا در دوره های زمانی درخواستی، گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات میز خدمت الکترونیک شهرداری شهرکرد را ارائه خواهد نمود. فسخ و پایان: تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف شهرداری شهرکرد می باشد؛ ادامه خواهد داشت. ۱-تارنمای شهرداری شهرکرد به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان در ساعات و روزهای اداری، تماس برقرار نمایید. ۲- برای ارتباط با هر واحد از "ارتباط با ما" واحد مورد نظر استفاده نمایید. ۳-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. ۴-تارنمای شهرداری شهرکرد بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. ۵- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.

فرم انتقادات و پیشنهادات

نتایج نظرسنجی

میز خدمت
میز خدمت
میز خدمت الکترونیک
سامانه شهرسازی
سامانه شهرسازی
سامانه خدمات آنلاین شهرسازی