درباره خدمت

عنوان خدمت

ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآورده های کشاورزی

شناسه خدمت

1206264510

گروه خدمت

مشاغل مزاحم شهری

نمودار مراحل خدمت

نمودار مراحل خدمت

مشخصات خدمت

شرح خدمت

نظارت و کنترل بر کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده در میدان میوه و تره بار و نظارت بر بازارچه های تحت مدیریت سازمان

مدارک مورد نیاز

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C)، خدمت به کسب و کار (G2B)

ماهیت خدمت

تصدی گری

سطح خدمت

شهری

نحوه شروع

ارجاع درخواست یا شکوائیه شهروندان یا مستاجرین به سازمان

قوانین و مقررات

اساسنامه مصوب سازمان - صورتجلسات کمیسیون تنظیم بازار استان

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

ساعات مراجعه خدمت

ساعات اداری

هزینه ارائه خدمت

مراحل انجام کار

تشکیل پرونده در سازمان بررسی مستندات و ارجاع پرونده به کارشناس حوزه یا دستگاه های مرتبط

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت

بازرسی و شکایات شهرداری/سامانه 137

نحوه دسترسی به خدمت

اینترنتی

ورود به سایت

تلفن تماس

03833342480

پیام کوتاه

30001370

وضعیت الکترونیکی بودن

حضوری

مسئول پاسخگویی

صادق محمد پور محمد قاسمی مجتبی راهنورد

توافق نامه شرح خدمات

مسئولیت ارائه خدمت: فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات الکترونیک ارائه شده به عهده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری شهرکرد و در مورد خدمات حضوری برعهده واحد ارائه دهنده خدمت می¬باشد. مسئولیت کاربران: دریافت خدمت و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق ابزارهای در دسترس شهرداری شهرکرد می باشد. درخواست خدمت: از طریق مراجعه به میز خدمت شهرداری شهرکرد و مناطق می¬باشد. هزینه ها و پرداخت ها: خدمات الکترونیکی به کلیه ذینفعان رایگان می باشد مگر خدماتی که جنبه پرداختی داشته باشند و یا براساس شرایط و تعرفه متفاوت باشند. دسترس پذیری: این خدمت همواره در دسترس می باشد و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد. نگهداری و تغییرات خدمت: در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود. گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی: ارائه کننده سرویس، روزانه و یا در دوره های زمانی درخواستی، گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات میز خدمت الکترونیک شهرداری شهرکرد را ارائه خواهد نمود. فسخ و پایان: تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف شهرداری شهرکرد می باشد؛ ادامه خواهد داشت. ۱-تارنمای شهرداری شهرکرد به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان در ساعات و روزهای اداری، تماس برقرار نمایید. ۲- برای ارتباط با هر واحد از "ارتباط با ما" واحد مورد نظر استفاده نمایید. ۳-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. ۴-تارنمای شهرداری شهرکرد بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. ۵- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.

فرم انتقادات و پیشنهادات

نتایج نظرسنجی

میز خدمت
میز خدمت
میز خدمت الکترونیک
سامانه شهرسازی
سامانه شهرسازی
سامانه خدمات آنلاین شهرسازی