درباره خدمت

عنوان خدمت

شناسایی و جانمایی مشاغل مزاحم شهری

شناسه خدمت

12062645100

گروه خدمت

مشاغل مزاحم شهری

نمودار مراحل خدمت

نمودار مراحل خدمت

مشخصات خدمت

شرح خدمت

شناسائی و جانمائی مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم شهری جهت رفع آلودگی های ( صوتی ، بهداشتی ، هوا و.. ) ناشی از فعالیت واحدها و اصناف مزاحم و نیمه مزاحم همچنین رفع سد معبر و تسهیل گره های ترافیکی ناشی از استقرار نامناسب کاربری ها و اثر گذاری بر منظر و زیبایی مبلمان شهری

مدارک مورد نیاز

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C)، خدمت به کسب و کار (G2B)

ماهیت خدمت

تصدی گری

سطح خدمت

شهری

نحوه شروع

ابلاغ شکایت های مردمی از فعالیت واحدهای صنفی مزاحم و نیمه مزاحم شهری

قوانین و مقررات

آئین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری مصوبه هیئت وزیران *شیوه نامه اجرای کارگروه محلی ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری*بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها* اساسنامه مصوب سازمان

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

ساعات مراجعه خدمت

ساعات اداری

هزینه ارائه خدمت

مراحل انجام کار

تشکیل کارگروه محلی ساماندهی -- --شناسائی واحد های مزاحم و تکمیل بانک اطلاعاتی مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم شهری با همکاری سازمان های ذیربط ( اتاق اصناف و سازمان صمت ) *صدور حکم انتقال ، جابجائی یا رفع مزاحمت و پیگیری اجرای حکم و در صورت عدم اجرا ، تعطیلی واحد مزاحم *واگذاری و تخصیص عرصه مناسب با کاربری های مورد نظر جهت ایجاد شهرک های کارگاهی از اداره کل راه و شهرسازی یا شهرک صنعتی

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت

بازرسی و شکایات شهرداری/سامانه 137

نحوه دسترسی به خدمت

اینترنتی

ورود به سایت

تلفن تماس

03833342480

پیام کوتاه

30001370

وضعیت الکترونیکی بودن

حضوری

مسئول پاسخگویی

غلامرضا کاظمی

توافق نامه شرح خدمات

سئولیت ارائه خدمت: فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات الکترونیک ارائه شده به عهده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری شهرکرد و در مورد خدمات حضوری برعهده واحد ارائه دهنده خدمت می¬باشد. مسئولیت کاربران: دریافت خدمت و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق ابزارهای در دسترس شهرداری شهرکرد می باشد. درخواست خدمت: از طریق مراجعه به میز خدمت شهرداری شهرکرد و مناطق می¬باشد. هزینه ها و پرداخت ها: خدمات الکترونیکی به کلیه ذینفعان رایگان می باشد مگر خدماتی که جنبه پرداختی داشته باشند و یا براساس شرایط و تعرفه متفاوت باشند. دسترس پذیری: این خدمت همواره در دسترس می باشد و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد. نگهداری و تغییرات خدمت: در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود. گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی: ارائه کننده سرویس، روزانه و یا در دوره های زمانی درخواستی، گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات میز خدمت الکترونیک شهرداری شهرکرد را ارائه خواهد نمود. فسخ و پایان: تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف شهرداری شهرکرد می باشد؛ ادامه خواهد داشت. ۱-تارنمای شهرداری شهرکرد به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان در ساعات و روزهای اداری، تماس برقرار نمایید. ۲- برای ارتباط با هر واحد از "ارتباط با ما" واحد مورد نظر استفاده نمایید. ۳-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. ۴-تارنمای شهرداری شهرکرد بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. ۵- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.

فرم انتقادات و پیشنهادات

نتایج نظرسنجی

میز خدمت
میز خدمت
میز خدمت الکترونیک
سامانه شهرسازی
سامانه شهرسازی
سامانه خدمات آنلاین شهرسازی