درباره خدمت

عنوان خدمت

برپایی ایستگاه سلامت شهری

شناسه خدمت

16042664105

گروه خدمت

فرهنگی اجتماعی و ورزشی

نمودار مراحل خدمت

نمودار مراحل خدمت

مشخصات خدمت

شرح خدمت

برپایی ایستگاه سلامت شهری با مشارکت سازمان های ذیربط جهت ارتقا سلامت شهروندان سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرکرد هرساله اقدام به برگزاری این خدمت می کند که در قالب کارگاه و ایستگاه سلامت شهری برگزار می شود. طراحی، ساخت و نصب پک ست های ورزشی در پارک ها و معابر شهر

مدارک مورد نیاز

نیاز نیست

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C)

ماهیت خدمت

تصدی گری

سطح خدمت

شهری

نحوه شروع

براساس نیازسنجی محله ای

قوانین و مقررات

قانون شهرداری ها، اساسنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

لحظه ای

ساعات مراجعه خدمت

شبانه روز

تعداد بار مراجعه حضوری

عدم نیاز

هزینه ارائه خدمت

رایگان

مراحل انجام کار

ثبت درخواست واحد-تایید مدیر-اجرا توسط واحد-بهره برداری توسط شهروندان

فایل راهنمای کاربران

دریافت فایل

زیرخدمت

ندارد

ضوابط مربوطه

قانون شهرداری ها، اساسنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت

بازرسی و شکایات شهرداری

نحوه دسترسی به خدمت

اینترنتی

ورود به سایت

تلفن تماس

03832276812

پیام کوتاه

30001370

وضعیت الکترونیکی بودن

غیرالکترونیک

محل مراجعه برای درخواست خدمت

ایستگاه سلامت محله ای

محل مراجعه برای دریافت جواب

ایستگاه سلامت محله ای

مسئول پاسخگویی

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد

توافق نامه شرح خدمات

مسئولیت ارائه خدمت: فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات الکترونیک ارائه شده به عهده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری شهرکرد و در مورد خدمات حضوری برعهده واحد ارائه دهنده خدمت می¬باشد. مسئولیت کاربران: دریافت خدمت و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق ابزارهای در دسترس شهرداری شهرکرد می باشد. درخواست خدمت: از طریق مراجعه به میز خدمت شهرداری شهرکرد و مناطق می¬باشد. هزینه ها و پرداخت ها: خدمات الکترونیکی به کلیه ذینفعان رایگان می باشد مگر خدماتی که جنبه پرداختی داشته باشند و یا براساس شرایط و تعرفه متفاوت باشند. دسترس پذیری: این خدمت همواره در دسترس می باشد و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد. نگهداری و تغییرات خدمت: در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود. گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی: ارائه کننده سرویس، روزانه و یا در دوره های زمانی درخواستی، گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات میز خدمت الکترونیک شهرداری شهرکرد را ارائه خواهد نمود. فسخ و پایان: تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف شهرداری شهرکرد می باشد؛ ادامه خواهد داشت. ۱-تارنمای شهرداری شهرکرد به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان در ساعات و روزهای اداری، تماس برقرار نمایید. ۲- برای ارتباط با هر واحد از "ارتباط با ما" واحد مورد نظر استفاده نمایید. ۳-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. ۴-تارنمای شهرداری شهرکرد بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. ۵- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.

فرم انتقادات و پیشنهادات

نتایج نظرسنجی

میز خدمت
میز خدمت
میز خدمت الکترونیک
سامانه شهرسازی
سامانه شهرسازی
سامانه خدمات آنلاین شهرسازی