درباره خدمت

عنوان خدمت

اطلاع رسانی رویدادهای فرهنگی، گردشگری و ورزشی در شهر

شناسه خدمت

17062664100

گروه خدمت

فرهنگی و اجتماعی

نمودار مراحل خدمت

نمودار مراحل خدمت

مشخصات خدمت

شرح خدمت

اطلاع رسانی رویدادهای فرهنگی، گردشگری و ورزشی در شهر

مدارک مورد نیاز

اطلاع رسانی به شهروندان

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C)، خدمت به کسب و کار (G2B)

ماهیت خدمت

تصدی گری

سطح خدمت

شهری

نحوه شروع

براساس رویدادهای فرهنگی اجتماعی و ورزشی

قوانین و مقررات

قانون شهرداری ها، اساسنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

براساس مناسبت های تقویمی متفاوت است

ساعات مراجعه خدمت

ساعات اداری

تعداد بار مراجعه حضوری

نیازی نیست

هزینه ارائه خدمت

رایگان

مراحل انجام کار

ثبت درخواست واحد-تایید مدیر-اطلاع رسانی

فایل راهنمای کاربران

دریافت فایل

زیرخدمت

ندارد

ضوابط مربوطه

اساسنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت

بازرسی و شکایات شهرداری

نحوه دسترسی به خدمت

اینترنتی

ورود به سایت

تلفن تماس

13 - 32276812 - 038

پیام کوتاه

30001370

وضعیت الکترونیکی بودن

الکترونیکی و فضاسازی محیطی

مسئول پاسخگویی

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد

توافق نامه شرح خدمات

مسئولیت ارائه خدمت: فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات الکترونیک ارائه شده به عهده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری شهرکرد و در مورد خدمات حضوری برعهده واحد ارائه دهنده خدمت می¬باشد. مسئولیت کاربران: دریافت خدمت و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق ابزارهای در دسترس شهرداری شهرکرد می باشد. درخواست خدمت: از طریق مراجعه به میز خدمت شهرداری شهرکرد و مناطق می¬باشد. هزینه ها و پرداخت ها: خدمات الکترونیکی به کلیه ذینفعان رایگان می باشد مگر خدماتی که جنبه پرداختی داشته باشند و یا براساس شرایط و تعرفه متفاوت باشند. دسترس پذیری: این خدمت همواره در دسترس می باشد و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد. نگهداری و تغییرات خدمت: در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود. گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی: ارائه کننده سرویس، روزانه و یا در دوره های زمانی درخواستی، گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات میز خدمت الکترونیک شهرداری شهرکرد را ارائه خواهد نمود. فسخ و پایان: تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف شهرداری شهرکرد می باشد؛ ادامه خواهد داشت. ۱-تارنمای شهرداری شهرکرد به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان در ساعات و روزهای اداری، تماس برقرار نمایید. ۲- برای ارتباط با هر واحد از "ارتباط با ما" واحد مورد نظر استفاده نمایید. ۳-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. ۴-تارنمای شهرداری شهرکرد بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. ۵- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.

فرم انتقادات و پیشنهادات

نتایج نظرسنجی

میز خدمت
میز خدمت
میز خدمت الکترونیک
سامانه شهرسازی
سامانه شهرسازی
سامانه خدمات آنلاین شهرسازی